onsdag 31 december 2014

Förverkliga dina drömmar!

Ja, varför inte börja det nya året med att ge ut en egen bok? Det tänker jag göra!

Börjar ditt manus närma sig färdigt? Överväger du att ge ut boken i egen regi? Kanske behöver du hjälp med bokproduktionen eller delar av den. I så fall tycker jag att du ska kolla in min Bokeriassistans! Eftersom högskolekursen i adaption (som jag hade tänkt läsa under våren) tyvärr har blivit inställd så tar jag åter emot uppdrag via Bokeri. Jag bestämt mig för att satsa åtminstone halvtid på mitt eget skrivande i vår så Duo Dito Förlag kommer att ha fortsatt manusstopp ännu ett tag. Däremot planerar vi en del andra Bokeriprojekt som vi återkommer med mer info så småningom ... Jag ser verkligen fram emot ett nytt år. Hoppas alla ni andra gör det samma!



Inga kommentarer: