måndag 3 februari 2014

Omväxling förnöjer!

Tjoho - vad skoj! Jag har fått i uppdrag att göra en webbsida för en förening. Ska koppla sidan till en blogg så att det blir riktigt enkelt för dem att uppdatera, även helt utan html-kunskaper. Jobbar annars mest med boklayouter via företaget nu, så det ska det riktigt roligt att få ta mig ann utmaningen att bygga en webbsida! I slutet av 90- och början av 00-talet satt jag i princip på heltid och byggde/administrerade företagssidor. När jag började plugga på högskolan 2002 slutade jag att ta emot webbuppdrag. De senaste åren har jag endast jobbat med våra egna webbsidor (som du kan hitta på Duo Dito Webbportal) men kanske är det dags att ta upp webbyggande åt andra igen. Omväxling i arbetet förnöjer! Vill du också ha hjälp att bygga en presentationssida? Maila mig för prisuppgifter!


Inga kommentarer: