fredag 21 februari 2014

Det ska vi fira!

© HD har snart haft 20000 besökare!

Jag tycker att det är fantastiskt roligt att så många hittat till min blogg under åren, trots att jag inte är någon särskilt aktiv bloggare, utan bara skriver då andan faller på.

För att fira detta kommer jag att lotta ut tre ex av min debutbok Älskade ungar, en självbiografi (bok & CD) som kom ut år 2000 på Gravander Widerlöv Förlag. 2010 gav vi ut en andraupplaga via vårt eget Duo Dito Förlag. Att kunna ge ut den här boken igen var faktiskt den största orsaken till att vi överhuvudtaget startade förlaget. Då var planen att göra en andraupplaga och en fristående uppföljare. Uppföljaren kom ut 2011 Ska det vara så här? Men sedan "råkade" det visst bli några fler böcker på vägen och idag har vi ett tiotal utgivningar i förlaget!

Vill du vara  med i utlottningen? Skicka ett mail med ditt namn och postadress till mig före söndagen den 2 mars! 

Lycka till!




Om boken 
- Med en dotter med ADHD, en mellandotter med förlossningsskada, högfungerande autism och ADD och en son med svår astma/allergi som alla är i yngre skolåldern - Ja, då blir livet liksom lite annorlunda!

Älskade ungar är min berättelse om hu det varit för mig att leva med barn som har särskilda behov i familjen. Berättelsen baseras på 12 av mina sånger och är skriven utifrån mitt perspektiv som mamma. 

Vill du inte vara med och tävla om boken, kan jag tipsa om att den just nu säljs till riktigt bra pris i Bokeributikens lagerrensning. Musiken finns numer för gratis nedladdning via Duo Ditos Webbportal.





2 kommentarer:

kersogras sa...

Lycklig den som får en bok!

Helena Dahlstrand sa...

Tack mamma! <3

Etiketter

2014 (1) 2015 (1) 50-årsfest (1) Allan Beddo Band. Jönköping (3) barn (7) benfraktur (5) bloggstafett (1) BOK SM (4) Bokeri Förlag (4) bokeri.se (18) Bokeriassistans (8) bokeributiken (3) Bokerinytt (5) Bokmässan (4) Bokprat (4) bokproduktion (3) bröllopsdag (1) böcker (5) Cattis Frendin (1) copyright HD (38) dans (1) deadline (2) Debatt (7) dikter (8) Disa och Yrsa (2) drömmar (1) Duo Dito Förlag (32) Duo Dito trubadurerna (4) duodito.se (6) Dåtidsnovellen (4) e-bok (1) e-böcker (6) egen utgivning (1) familjen (7) Fantasy (1) filmmanus (1) filmprojekt (2) finalister (2) foto (1) framtiden (6) Framtidsnovellen (10) Funderingar (8) födelsedag (4) författarpresentation (1) Gästbloggare (1) Here I am (1) hundvakt (1) husbygget (5) höst (1) inspiration (2) Jobb (28) jobb. Bokeri (2) jul (3) julklappar (2) Julklappstips (1) Kul (16) Kulturhuset (1) kärlek (5) köksrenovering (4) layout (8) LCHF (9) magisk realism (1) Manusassistans (3) manusstopp (1) midsommar (1) minnen (1) missbruk (2) musik (10) målande (1) nordisk mytologi (1) noveller (2) novelltävling (12) NPF (9) Nutidsnovellen (4) Nytt år (2) paus (1) personligt (107) planer (2) rea (1) recension (2) release (8) semester (3) självmordsförsök (1) Skatteverket (coverband) (1) skrivande (22) Skrivarkurser (14) skrivartävling (7) studier (2) tant (1) Tant de Lux (2) trilogi (1) unga vuxna (1) Utlottning (2) valpar (12) Välkommen (1) vänskap (3) webbdesign (2) webbsidor (2) årskrönika (3) Älskade ungar (2)

Leta i den här bloggen