tisdag 6 augusti 2013

Världens bästa ursäkt!

Har slut på semestern sedan en dryg vecka men jag tänker ändå unna mig att ta ledigt ett par dagar till. Och jag har faktiskt världens bästa ursäkt: Vi får nämligen finfrämmande av min bästa vän Petrea och hennes dotter Tintin - Jippie! Det är ett helt år sedan sist vi sågs. Det är tyvärr lite för långt mellan Dalarna och Småland för att vi ska kunna träffas så ofta som man skulle önska. Nu har vi ett inspirerande barnboksprojekt på gång tillsammans så det blir nog en hel massa diskuterande, funderande och knåpande. Lyx att få möjlighet att göra det IRL istället för via telefon och mail!


Efter mycket funderande hit och dit har jag äntligen tagit ett definitivt beslut: Det blir inget plugg i höst men det bli ändå viloläge på företagsfronten. Har en hel massa arbetsansökningar ute nu men vet ännu inte vad det kan tänkas bli för utmaning jag ska sätta tänderna i under hösten. Är väldigt öppen för förslag! Har du tips på något som skulle kunna tänkas passa mig? Hör av dig!




Inga kommentarer: