måndag 19 augusti 2013

Tack älsklingar!

Måste bara få dela med mig av grattiskortet jag fick av mina älskade ungar när jag fyllde år. Det är Sabina (familjens konstnär) som ritat kortet men idén hjälptes de åt med. De tyckte att jag, som inte äter socker numer, ändå borde få någon typ av tårta och lite sötsaker på min födelsedag. Kul idé och väldigt uppskattat - Mycket bättre än en riktig tårta! Jag fick också ett par superfina örhängen, ett armband och ett (ytterst välbehövligt) senilsnöre till glasögonen. Nu kanske jag kan hålla koll på var glasögonen är. Tack Sabina, Sanna och Stefan!

I morgon fyller min förstfödda älskling 25 år och det ska vi så klart fira. Hennes nedkomst var egentligen planerad till min födelsedag (den 16:e augusti) men hon valde att vänta några dagar innan hon behagade visa sitt söta ansikte för världen. Fyra dagar, som vid den tiden kändes som en halv evighet. Men det var ett bra val då hon på så sätt fick en alldeles egen dag ...

Grattis i förskott, Sabina!




Inga kommentarer:

Etiketter

2014 (1) 2015 (1) 50-årsfest (1) Allan Beddo Band. Jönköping (3) barn (7) benfraktur (5) bloggstafett (1) BOK SM (4) Bokeri Förlag (4) bokeri.se (18) Bokeriassistans (8) bokeributiken (3) Bokerinytt (5) Bokmässan (4) Bokprat (4) bokproduktion (3) bröllopsdag (1) böcker (5) Cattis Frendin (1) copyright HD (38) dans (1) deadline (2) Debatt (7) dikter (8) Disa och Yrsa (2) drömmar (1) Duo Dito Förlag (32) Duo Dito trubadurerna (4) duodito.se (6) Dåtidsnovellen (4) e-bok (1) e-böcker (6) egen utgivning (1) familjen (7) Fantasy (1) filmmanus (1) filmprojekt (2) finalister (2) foto (1) framtiden (6) Framtidsnovellen (10) Funderingar (8) födelsedag (4) författarpresentation (1) Gästbloggare (1) Here I am (1) hundvakt (1) husbygget (5) höst (1) inspiration (2) Jobb (28) jobb. Bokeri (2) jul (3) julklappar (2) Julklappstips (1) Kul (16) Kulturhuset (1) kärlek (5) köksrenovering (4) layout (8) LCHF (9) magisk realism (1) Manusassistans (3) manusstopp (1) midsommar (1) minnen (1) missbruk (2) musik (10) målande (1) nordisk mytologi (1) noveller (2) novelltävling (12) NPF (9) Nutidsnovellen (4) Nytt år (2) paus (1) personligt (107) planer (2) rea (1) recension (2) release (8) semester (3) självmordsförsök (1) Skatteverket (coverband) (1) skrivande (22) Skrivarkurser (14) skrivartävling (7) studier (2) tant (1) Tant de Lux (2) trilogi (1) unga vuxna (1) Utlottning (2) valpar (12) Välkommen (1) vänskap (3) webbdesign (2) webbsidor (2) årskrönika (3) Älskade ungar (2)

Leta i den här bloggen