tisdag 8 januari 2013

Jag skänker 5 ex för att fira!

Grattis på 20-årsdagen, Stefan!

Idag är en stor dag för mig. Min yngste son blir nämligen 20 år och därmed är både småbarns- och tonårstiden över för mig som mamma. Tjoho! Nu startar en helt ny fas i mitt liv. Spännande!

Jag skänker 5 ex av min självbiografi Älskade ungar för att fira.


Ja, för att fira att min tuffaste mamma-period nu bör vara över så skänker jag bort 5 ex av min bok Älskade ungar som handlar just om hur det var för oss i vår familj när barnen var små. Här kan du läsa mer om boken och här kan du läsa ett smakprov. Vill du ha Älskade ungar så skicka ett mail till mig. De första fem som mailar mig får den hemskickad till sig via post. För dig som inte hinner med bland de första fem kan jag tipsa om att den även finns som e-bok för utlåning via Elib. Och förstås till försäljning i de flesta webbokhandlar och på Bokeri.se.

Tillägg kl 10.20: Fick ytterligare ett skäl att vara glad idag. Alla fem böckerna rök direkt, trots den tidiga morgontimmen en alldeles vanlig tisdag ... :)

Ha en riktigt bra dag, alla - Det tänker jag ha!


Inga kommentarer:

Etiketter

2014 (1) 2015 (1) 50-årsfest (1) Allan Beddo Band. Jönköping (3) barn (7) benfraktur (5) bloggstafett (1) BOK SM (4) Bokeri Förlag (4) bokeri.se (18) Bokeriassistans (8) bokeributiken (3) Bokerinytt (5) Bokmässan (4) Bokprat (4) bokproduktion (3) bröllopsdag (1) böcker (5) Cattis Frendin (1) copyright HD (38) dans (1) deadline (2) Debatt (7) dikter (8) Disa och Yrsa (2) drömmar (1) Duo Dito Förlag (32) Duo Dito trubadurerna (4) duodito.se (6) Dåtidsnovellen (4) e-bok (1) e-böcker (6) egen utgivning (1) familjen (7) Fantasy (1) filmmanus (1) filmprojekt (2) finalister (2) foto (1) framtiden (6) Framtidsnovellen (10) Funderingar (8) födelsedag (4) författarpresentation (1) Gästbloggare (1) Here I am (1) hundvakt (1) husbygget (5) höst (1) inspiration (2) Jobb (28) jobb. Bokeri (2) jul (3) julklappar (2) Julklappstips (1) Kul (16) Kulturhuset (1) kärlek (5) köksrenovering (4) layout (8) LCHF (9) magisk realism (1) Manusassistans (3) manusstopp (1) midsommar (1) minnen (1) missbruk (2) musik (10) målande (1) nordisk mytologi (1) noveller (2) novelltävling (12) NPF (9) Nutidsnovellen (4) Nytt år (2) paus (1) personligt (107) planer (2) rea (1) recension (2) release (8) semester (3) självmordsförsök (1) Skatteverket (coverband) (1) skrivande (22) Skrivarkurser (14) skrivartävling (7) studier (2) tant (1) Tant de Lux (2) trilogi (1) unga vuxna (1) Utlottning (2) valpar (12) Välkommen (1) vänskap (3) webbdesign (2) webbsidor (2) årskrönika (3) Älskade ungar (2)

Leta i den här bloggen