söndag 23 december 2012

Dan före dopparedan ...

Fattar inte riktigt hur det gått till men imorgon är det julafton. Fatta! Mellan valpvak, julprojektet till alla våra snälla barn och de alldeles vanliga vardagskraven, har de sista veckorna gått i en rasande fart och jag har nog inte riktigt hängt med. Nåja, oavsett om jag hunnit allt jag hade tänkt mig eller ej, så lär det bli jul i år också, som tur är!




Jag tänker inte stressa utan ska bara njuta av att umgås med våra kidz och mysa med valpar. En mycket klok, god vän (Desirée Fredlund) sa för ett par år sedan att det var bättre att strö lite glitter över dammet än att stressa med julstädning. Tänker följa hennes råd även i år! Men först ska granen kläs och sista julklapparna slås in. Peter ska fixa köttbullar och griljera skinka så jag kan ägna mig åt julpyntande. Oj, vad jag ska sprida glitter i år!

Jag önska alla en riktigt








Inga kommentarer: