söndag 2 december 2012

Adventsbeslut

Har återigen tvingats inse att jag helt enkelt måste senarelägga releasen av min egen bok Barndomsarv om jag inte ska jobba mig fördärvad. Den borde ha kommit ut för läääänge sedan och ligger "nästan" färdig för tryck. En period med massor av arbete som väntade efter sommaren och höstens sjukskrivning har gjort det svårt att hinna en bråkdel av allt jag vill. Hur jag än hoppats och försökt så har min tid och ork inte riktigt räckt till för de sista finjusteringarna av mitt manus. Av någon outgrundlig anledning så kommer ju nästan alltid mina egna projekt sist i prioriteringslistan. Trist men så är det, tyvärr! Har som målsättning att åtminstone hinna få färdigt antologin Dåtidsnovellen före årsskiftet. Törs inte sätta något nytt datum för releasen av min roman. Vi får se hur allt utvecklas efter årsskiftet. Vi har en del större förändringar på gång inom företaget och vet inte riktigt var vi hamnar ännu. Det är många stora beslut att ta under denna advent ...



Ha en riktigt skön första advent!

Inga kommentarer: