måndag 1 oktober 2012

Att lära sig något nytt

Nu ska jag försöka lära mig hur man gör e-böcker. Det borde väl inte vara så himla svårt, eller? Vi har nämligen planer på att ge ut några av Duo Dito Förlags böcker i digital form. Min egen Älskade ungar gav vi ut för ett par år sedan med sångerna från CD:n (med samma namn) inkluderade. Funkar kanon för de som har en läsplatta med internetuppkoppling. Vi blev faktiskt först i Sverige med att publicera en e-/ljudbok - Skoj! Den gången lejde vi Publit för att göra konverteringen men nu tänker jag försöka själv. Är ju rätt van vid de flesta program men total nybörjare i detta fall. Klart jag kan lära mig! Men är för trött efter nattens valvaka för att fatta något idag. Så jag börjar nog i morgon ... :)

Först i kön står Teresa Jörgensens Istället för ensam. Vill därför passa på att tipsa om att vi lättar lagret genom att sälja den tryckta boken för endast 49 :-

Läs mer och köp boken i Bokeributiken!

Inga kommentarer: