söndag 9 september 2012

Bokdrömmar!

Är ungefär lika dålig på att kommentera andras bloggar (följer dock ett flertal) som jag är på att blogga om mitt privata liv, tyvärr. Eller kanske rättare sagt: Mitt privata liv är så sammankopplat med mitt jobb att det är svårt (nästan omöjligt) att undvika att blogga om jobbet. Det blir ju lätt så när man är egen företagare och brinner för det man gör! :)

Sitter precis med layouten av nästa nummer av Bokerinytt (vår e-tidning för medlemmar i Bokeri.se) som kommer att ha temat "Bokdrömmar" och kommer att publiceras den 15/9. Ett superspännande tema för dig som skriver och funderar på att ge ut din bok själv. Missa inte det - Se till att du också får Bokerinytt i din inbox!

Det är nu ganska precis ett år sedan jag startade Bokeri.se. Tanken var dels att försöka samla skrivintresserade, independentförfattare, egenutgivare och småförlag i en gemensam webbutik där vi kan ge varandra draghjälp med marknadsföringen av våra böcker. Dels vill jag samla länkar för oss skrivare till viktiga resurser för egenutgivning, som t.ex. lektörer, korrläsare, layoutare, tryckerier etc. Ännu så länge har vi lyckats nå många skrivintresserade men jobbar fortfarande på att hitta vägar ut till läsarna av böckerna. Har du tips om hur vi (med en mycket begränsad pr-budget) kan nå ut så tas det tacksamt emot!






Bokeri.se är en sida för dig som älskar att läsa. Och en sida för dig som själv vill skriva. Vi har en vision om att varje bra berättelse ska få en chans att nå sina läsare! 

Stöd vår vision och bli medlem i Bokeri.se. Du kommer att fyra gånger/år att få Bokerinytt, en e-tidning i pdf där du kan läsa intressanta artiklar om bokbranschen, författare och om vad som är på gång på Bokeri-sajten och i cyber. Att bli medlem kostar inget! 

- Bli medlem genom att skicka ett mail till: medlem@bokeri.se 

- Vill du avsluta ditt medlemskap? Skicka ett mail till ejmedlem@bokeri.se 

Läs mer på www.bokeri.se


2 kommentarer:

Mångmamma sa...

Ska bli kul att se nästa nummer - och det där om att vara en usel kommentator - det är jag med för tillfället.
Försöker läsa ikapp lite här och var men jag följer alldeles för många bloggar för att hinna.
Ha en fin vecka!

Helena Dahlstrand sa...

Mångmamma: Din blogg är en av de jag följer men nästan aldrig kommenterar. Skönt att det inte bara är jag som inte riktigt hinner ... :)

Tack det samma!