torsdag 16 september 2010

Vill så mycket...

...men hinner inte riktigt med allt jag vill. Mellan förlagsarbete, manusutvecklingar, distanskurser, webbyggande, marknadsföring och regiuppdrag så har mitt eget skrivande definitivt fått stryka på foten. För att inte tala om bloggandet. Nåja, det är ju en fråga om prioriteringar och jag är stolt och glad över vad jag (och min andra hälft) lyckats åstadkomma med Duo Dito sedan start!

Den här bloggen är ju tänkt att handla om mitt eget skrivande och av förklarliga skäl har den inte uppdaterats på evigheter. Nu har jag bestämt mig för att ta ett varv till med thrillermanuset "Efterspel". En duktig lektör är anlitad för att ge mig lite input inför en sista slutbearbetning. Sedan får förlagen se upp - Here we come!!!

1 kommentar:

Anitha Östlund sa...

Hej Helena!
Det är rätt, på dem bara.
Jag har gått med i dels en författargrupp på åtta personer, och i en filmmanusförfattargrupp med tio personer. Skall utvärdera resultatet efter några veckor.
Ha en bra kväll
Kram