söndag 17 januari 2010

Intressant...

...och liiiite ironiskt kanske... :)

Efter min skilsmässa började jag plugga för att slippa försörja mig och mina kidz på uppdrag som webbproducent. Hade eget företag och jobbade visserligen med annat också (skrivande, musik och teater) men det var webbyggandet som gav inkomster. Och jag var riktigt less på det! Ville få en chans att utveckla mitt skrivande och bestämde mig i stället för att börja studera media med inriktning mot filmmanusförfattande på högskolan år 2002. När jag väl börjat, så kunde jag knappt sluta. 5 år och (förutom grundutbildningen) en massa fristående, kortare och längre kurser i ämnen som verkligen intresserade mig, som t.ex.: musik, filmproduktion, kulturjournalistik, litteraturvetenskap, grafik, design... Otroligt stimulerande!

Hmm... Gissa vad jag ägnat mig åt de senaste veckorna? Jo, jag har byggt webbsidor!!!

2 kommentarer:

Cornelias Cottage sa...

Tack för fina ord på min blogg från en proffs! Kan tyvärr inte på fredag ... Du får hitta en annat förslag!

Kram!

Cornelias Cottage sa...

27:e eller 28:e skulle passa bra!